top of page

Liikkuvuusharjoittelun jäsenyys

1

Miksi liikkuvuusharjoittelu? 

Hyvä liikkuvuus on monella tapaa yhtä kuin terveys, sillä liikkuvuus rakentuu kaikkien motoristen kykyjen yhteisestä panoksesta.

 

Liikkuvuus määrittää ennenkaikkea liikkeen laatua. Koska liikkuvuuteen vaikuttaa moni asia myös epäsuorasti, mm. terveyden yleistila, kaikki kehon eri järjestelmien toimintaa tukeva tekeminen auttaa siis myös liikkuvuuteen.

Jos vaikkapa immuunijärjestelmä käy jostain syystä puolitehoilla, pääsevät virukset ja bakteerit suojamekanismin ohi, jolloin sairastumisen seurauksena myös liikkuvuus heikkenee. Onneksi  väliaikaisesti, mutta silti liikkeen laatua heikentevästi. 

Monipuolinen liikkuvuusharjoittelu ei pelkästään huolehdi liikkeen laadusta, vaan epäsuorasti myös siitä, että mikään muu tekijä, kuten jatkuva sairastelu, ei pääsisi vaikuttamaan kykyysi liikkua. 

Laadukas liikkuminen on myös loukkaantumisten ennaltaehkäisyn  näkökulmasta se kaikkein paras tapa! 

2

Mitä hyödyn lähtiessäni mukaan? 

Lähtiessäsi mukaan Liikkuvuusharjoittelun -valmennukseen, teet ison palveluksen omalle terveydelle! Tulet huomaamaan jo muutaman harjoituskerran jälkeen, miten yleinen olo kehossa paranee. Helpompi liikkua. Saat muusta harjoittelusta enemmän tehoja irti. Vähemmän jumeja ja kipuja. 

Harjoittelu on ennen kaikkea riittävän monipuolista ja sopivalla tasolla haastavaa. Tässä valmennuksessa EI opetella käsinseisontoja, tai mitään muutakaan erityisen paljon taitoa vaativaa. Harjoitteet ovat simppeleitä, mutta ei aina helppoja. 

3

Miten homma etenee? 

Liikkuvuusharjoittelu -valmennus perustuu jäsenyyteen ja valittavanasi on neljä eri vaihtoehtoa. 

Saat viikoittain vaihtuvat harjoitukset helposti vastaanotettavassa muodossa. Jokainen harjoitus on tehty ns. seuraa mukana -tyyliin, joten sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin painaa play-nappia ja tehdä mukana. 

Voit valita joko 3kk, 6kk, tai 12kk jäsenyyden. 

Kuukausijäsenyys

Kuukausijäsenenä voit itse päättää miten paljon hyödynnät eri palveluita.  Valmennus on suunniteltu siten, että kokonaisuus tarjoaa sinulle kaiken mitä toimintakykyinen ja terve keho vaatii.

Voit halutessasi valita pelkän venyttelyn, mikäli voima ja koordinaatio tulee hoidettua muuta kautta. Mikäli omistat Movement Stickin, pääset harjoittelemaan Movement Stick -harjoittelusysteemin kehittäjän valmennuksessa saaden käyttöösi uusimmat ideat, joita et muualta löydä!   

 

Kuukausijäsenenä saat lisäksi neuvoja muiden motoristen kykyjen kehittämiseen. Käymme läpi tärkeimpiä perusteita kestävyydestä, ketteryydestä ja nopeudesta. Näiden oppien avulla pystyt itsenäisesti tekemään lisäharjoitteita valmennuksen omien harjoitteiden lisäksi.

Ei stressiä suorittamisesta

Kaikki on luonnollisesti vapaaehtoista ja jokainen tekee juuri sen verran kuin on itselleen soveltuvaa! Jos haluat edetä erilaiseen harjoittelurytmiin, se on helppo toteuttaa, sillä pystyt palata videotallenteisiin aina kun haluat. Sinulle aukeaa joka viikko uusi video, josta löydät viikon harjoituksen kokonaisuudessaan. Venyttely, voima + koordinaatio ja Movement Stick 

Movement Stick on suomalainen harjoitteluinnovaatio, joka sopii täydellisesti liikkuvuutta tukevan harjoittelun työkaluksi. Valitsemalla Hybrid + Movement Stick, pääset kokemaan jotain ainutlaatuista! Jos sinulla ei ole vielä omaa Stickiä, sen voi tilata itselleen ilmoittautuessa valmennukseen. 

Valmennus alkaa 1.1.2023, jonka jälkeen mukaan voi lähteä milloin tahansa. 

-25%

EARLY BIRD 

Valmennus alkaa 1.1. mutta ilmoittautumalla mukaan 31.11. mennessä, saat kuukausijäsenyyden erikoishintaan. 

Get a Quote

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content.

Thanks for submitting!

Valmentajat 

Liikkuvuusharjoittelun valmentajat ovat monille tuttu juurikin monipuolisen liikkeen sanansaattajina. Jukka Rajala on ollut Suomen ensimmäisiä kouluttajia liikkuvuusharjoittelussa ja toi mm. Movement & Mobility -ohjaajakoulutuksen Suomeen vajaat 10 vuotta sitten. 

Hanna Härkönen on Tankotanssin Suomenmestari ja erikoistunut liikkuvuusharjoittelussa erityisesti notkeuden kehittämiseen, jossa yhdistyy myös hengittämisen rauhoittava vaikutus kehoon, sekä mieleen. 

bottom of page